آغاز ثبت نام اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان
آغاز ثبت نام اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان
محمودآباد آنلاین: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری محمودآباد آنلاین گفت:ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان از سوم اسفند ماه جاری آغاز و تا بیستم اسفند ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان ، افزود : فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش توسعه ورزش همگانی طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات را در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد، با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار فاز شهرستانی، استانی،منطقه‌ای و کشوری برگزار می شود،عنوان کرد: این مسابقات در تمامی فازها به صورت رایگان و دوره‌ای _حذفی برگزار خواهد شد و طبق تفاهم‌نامه با فدراسیون پزشکی ورزشی،بیمه ورزشی مسابقات مینی فوتبال محلات با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در زمین‌های چمن مصنوعی در دو بخش ویژه آقایان و بانوان، بیان کرد: این مسابقات در رده سنی افراد ۱۵ سال به بالا امکان‌پذیر است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس  https://events.isfaf.ir ثبت نام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های برتر شهرستان و تیم‌های برتر در سطح استان به ترتیب ۲۰ ، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان جایزه دریافت می نمایند، خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله شهرستانی از پنجم اردیبهشت، مرحله استانی از  دهم خرداد و مرحله منطقه‌ای از بیستم تیر ماه سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

شعبان پور گفت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد شهرستان مراجعه نمایند.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد