طلوع کشتی لوچو در روستای حاجی کلای سرخ رود
طلوع کشتی لوچو در روستای حاجی کلای سرخ رود
محمودآباد آنلابن : مسابقات کشتی لوچو پس از ۱۲سال با استقبال گسترده علاقمندان در روستای حاجی کلا سرخ رود برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛  مسابقات کشتی سنتی لوچو، گرامیداشت شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود پهلوان قاسم اسماعیلی پس از دوازده سال در روستای حاجی کلای بخش سرخ رود برگزار شد.
این مسابقات با حضور بیش از ۱۰۰ کشتی گیر به مدت ۲ روز (۱۰و ۱۱ خرداد) در زمین ورزشی روستای حاجی کلای سرخ رود برپا شد. افشین رحمانی( لاله آباد بابل) ،محمد حسین طلائی(بند پی شرقی بابل)، علی گرجی پور و امیرضا مهدی پور (الله رودبار بابل)، بشیر کریم نیا و نعمت کریم نیا(رمنت بابل)،سینا عمو پور(اسی کلا پازوار بابلسر) علی حسین زاده( محمودآباد)، امیرضا صحرایی (کوهیخل جویبار) و سهیل قلی پور (درزی کلا بابل) به ترتیب در اوزان ۶۵ ، ۷۵، ۸۵، ۹۵ و ۹۵+ به مقام های اول و دوم دست یافتند.
به نفرات برتر اوزان مختلف یک راس گاو و نفرات دوم جوایز نقدی اهدا شد.
دور افتخار پیشکسوتان کشتی لوچو، تقدیر از نونهالان و پیشکسوتان، تجلیل از خانواده معزز شهید مدافع حرم خانزاده و حضور مسئولان استانی و شهرستانی، پهلوانان و نامداران کشتی همچون عباس حاج کناری و روح الله حق شناس و خیل جمعیت از پیر و جوان به جذابیت مسابقات افزود.
این مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان، بخشداری سرخ رود،دهیاری و شورای اسلامی و شورای ورزشی روستای حاجی کلا و هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان محمودآباد برگزار شد

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین