آغاز عملیات اجرایی احداث پارک بانوان در شهر سرخ رود
آغاز عملیات اجرایی احداث پارک بانوان در شهر سرخ رود
محمودآباد آنلاین : کبود فیروزجایی شهردار شهر ساحلی سرخ رود گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی عملیات اجرایی احداث پارک بانوان در شهر سرخ رود آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین محسن کبود فیروزجایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: عملیات اجرایی احداث پارک بانوان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع آغاز شده است.

وی گفت : پارک بانوان سرخ رود شامل فضای سبز ، پیست دوچرخه سواری ، امکانات ورزشی و بدنسازی ، بوستان گفتگوی و کافی شاپ می باشد که طی یک سال آینده عملیات اجرایی آن به پایان می رسد.

شهردار سرخ رود همچنین از پایان فاز یک پروژه گلشهر خبر داد و گفت: فاز اول پروژه گلشهر شامل احداث پیاده رو ، جدول و کانیو و پیست دوچرخه سواری و جاده سلامت ساحلی و فضای سبز و روشنایی به طول ۵/۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان همزمان با هفته مازندران به بهره برداری میرسد.

وی تصریح کرد : یکی از پروژه های مهم مدیریت شهری که در سرخ رود آغاز شده است احداث و تعریض پل ورودی نهر شیرا در ابتدای جغرافیای شهر سرخ رود و انتهای حریم شهر فریدونکنار می باشد که این پروژه در مرحله تحویل به پیمانکارمی باشد و اعتبار مالی پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین