توسعه فرهنگی شهر محمودآباد به موازات گسترش زیرساخت‌ها
توسعه فرهنگی شهر محمودآباد به موازات گسترش زیرساخت‌ها
محمودآباد آنلاین : نشست خبری آیین گرامیداشت شهدای رسانه، “پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران” و “اولین جام رسانه‌ای امید” با حضور احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مهدی اختیاری شهردار محمودآباد و عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران و امیر علی رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد در سالن کنفرانس اداره‌کل ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

دکتر امیر علی رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد در این نشست با بیان این‌که توجه به حوزه فرهنگ مهم‌ترین معیار برای توسعه‌ هر جامعه است، گفت: به واسطه قولی که در بدو ورود به شورای شهر دادیم تلاش کردیم رویکرد شهرداری صرفا عمرانی نباشد و به فرهنگ توجه ویژه شود.

امیرعلی رحیمی اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون توانستیم تا حد قابل دفاعی به این قول عمل کنیم و نهایت تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا در این زمینه گام برداریم.

وی با اشاره به میزبانی از مراسم گرامیداشت شهدای رسانه مازندران تصریح کرد: این اقدام کمترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم. به فرموده مقام معظم رهبری «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.» بر همین اساس نیز وقتی به ما پیشنهاد شد تا میزبانی این رویداد را به عهده بگیریم با افتخار پذیرفتیم.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا مازندران