اخذ سند مالکیت دانشکده فنی و حرفه ای پسران محمودآباد
اخذ سند مالکیت دانشکده فنی و حرفه ای پسران محمودآباد
محمودآباد آنلاین : جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد گفت : سرانجام پس از سالها پیگیری اداری امروز مقرر شد با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک و اداره راه و شهرسازی شش سند دانشکده فنی حرفه ای به یک سند شش دانگ تبدیل و اخذ شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ جلسه تعیین تکلیف سند مالکیت زمین دانشگاه فنی و حرفه‌ای محمودآباد صبح امروز یکشنبه ۲۸ آذرماه  به ریاست جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری محمودآباد و با حضور رؤسای دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد، رئیس اداره ثبت‌ و اسناد و املاک شهرستان و نماینده شهرداری در محل فرمانداری برگزار شد.

جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: دانشکده فنی و حرفه ای پسران محمودآباد به عنوان تنها دانشگاه دولتی مه بیش از ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد به منظور ساخت و راه اندازی برخی امکانات جدید در قالب پرژه ۴ هزار متری نیازمند تکفیک سند و صدور یک سند جامع بنام این دانشکده می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: با رایزنی های بعمل آمده با دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ، موافقت نامه و اعتبارات عمرانی لازم جهت احداث پروژه عمرانی چهار هزار متری شامل فضای های آموزشی و ورزشی و سالن آمفی تئاتر در فضای هزار متری تخصیص یافته است که قرار است کلنگ احداث آن در بهمن ماه سالجاری به زمین زده شود.

گفتنی است دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد جزء ۱۵ دانشکده مطرح  در شمال کشور می باشد که تنها دانشکده دولتی در شهرستان محمودآباد بوده و ۱۵۰۰  دانشجو دارد.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین