۴۸ پروژه عمرانی محمودآباد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
۴۸ پروژه عمرانی محمودآباد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
محمودآباد آنلاین / داداش‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد گفت: ۴۸ پروژه در این شهرستان در ایام دهه فجر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

قنبرعلی داداش‌پور معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد امروز در دیدار با حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه امروز تجدید میثاق با امام راحل است، اظهار داشت: ما امروز با توجه به تمام مشکلات خدمت‌گذار مردم هستیم برای رفع تنگنا‌هایی که شهروندان با آن مواجه هستند.

وی تصریح کرد: ۳۹ پروژه در این ایام افتتاح و ۹ پروژه دیگر در شهرستان با اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد و ۱۸۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پروژ‌ه‌ای است که به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری، مخابراتی، توسعه راه روستایی، خدمات جهاد کشاورزی، صنعت و تولیدات دامی و طیور با مشارکت بخش خصوصی، اعتبارات دولتی و درآمد‌های شهرداری‌ها برای ارائه خدمات ترزیق خواهد شد.

داداش‌پور گفت: این عملکرد‌ها برای نظام جمهوری اسلامی است و به پای هیچ مسئولی نوشته نخواهد شد؛ کم‌کاری‌ها از ما مدیران بوده، اما همه خوبی‌ها از نظامی‌ست که یک میلیون شهید، جانباز و آزاده داده است.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین