تامین هزینه ۳ میلیاردی برای رفع مشکلات آب شرب
تامین هزینه ۳ میلیاردی برای رفع مشکلات آب شرب
محمودآباد آنلاین / شهردار شهر سرخ‌رود از تامین هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال در حوزه رفع مشکلات آب شرب خبر داد.

محسن کبودفیروزجایی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر عزم خود را برای رفع مشکل آب شرب جزم نمودند.

کبودفیروزجایی در ادامه بیان کرد: شهرداری با بسیج امکانات، ادوات و نیروی انسانی با ورود به پروژه حفاری و لوله گذاری رینگ آب شهری بمنظور تسریع در این عملیات به کمک اداره آب و فاضلاب شهری شتافت و با حداکثر سرعت این مهم را عملی نمود.

شهردار سرخ‌رود همچنین از مشارکت در برق رسانی و تامین هزینه ایستگاه پمپاژ آب در مسیر شبکه آبرسانی خبرداد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با تعامل و همکاری در تجهیز و برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب میانی خط لوله دابوی شمالی اهتمام ویژه داشته تا در این راستای قدمی موثر بردارد.

وی با اشاره به ادامه همکاری شهرداری با اداره آب فاضلاب، ادامه داد: با تایید بدوی اعضای شورای اسلامی شهر مقرر گردید هماهنگی لازم جهت بررسی پیشنهاد تامین دو قطعه زمین بمنظور احداث مخزن ذخیره آب و همچنین برنامه ریزی افزایش شبکه و پوشش آبرسانی به نوار ساحلی پس از تقویت شبکه اصلی در دستور کار شهرداری و اداره آب و فاضلاب قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باوجود اینکه متولی اصلی آبرسانی اداره آب و فاضلاب است اما شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود از هیچگونه کمک، تعامل و همکاری با اداره مذکور بمنظور رفع مشکلات تا حصول نتیجه مطلوب فروگذار نخواهد بود چرا که اصلی ترین هدف در خدمتگزاری، جلب رضایت فرد به فرد شهروندان است.

شهردار سرخ رود همچنین از همکاری در اصلاح شبکه آبرسانی خبرداد و افزود: با یاری خدا شهرداری جهت اجرای فاز اول اصلاح شبکه آب شهری به طول ۵ کیلومتر به یاری اداره آب و فاضلاب می‌رود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین