پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات مقاوم سازی بنا در روستاهای محمودآباد
پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات مقاوم سازی بنا در روستاهای محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فیاض بخش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال 1401 به منظور مقاوم سازی بناها در روستاهای بخش مرگزی و سرخ رود شهرستان محمودآباد از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی تسهیلاتی بالغ بر 31 میلیارد و 200 میلیون تومان با همکاری بانکهای عامل با نرخ سود 5 درصد به متقاضیان ارائه شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین موسی فیاض‌بخش رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار ما همزمان با ۲۱ فروردین، سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) در مورد عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در رابطه با سند دار نمودن قطعات مسکونی و زراعی داخل محدوده قانونی روستا در جهت تثبیت مالکیت زمین و رفع اختلافات ملکی،ارزش افزوده ملک روستایی و ضمانت در تمام بانک ها برای اخذ تسهیلات و استفاده از اسناد در مراجع قضایی، تعداد ۴۷۱ فقره سند مالکیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی گفت: در راستای ساماندهی معابر و دفع آب‌های سطحی در زمینه اجرای طرح هادی از قبیل احداث جوی و جدول، کانیو، کانال و پل، زیرسازی و آسفالت، از محل اعتبارات استانی، ملّی و ردیف اعتبارات در اختیار نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و قیر مصرفی برای ۳۲ روستا اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان و کمیته امداد امام خمینی ۸ واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

موسی فیاض‌بخش در ادامه گفت: با هدف ساماندهی و اصلاح بافت موجود و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف بازنگری و تصویب طرح هادی ۸ روستا با اعتباری بالغ بر پانصد و شصت میلیون تومان صورت گرفت.

وی در پایان یادآرو شد: در راستای ارائه خدمات فنی و پاسخ به استعلامات ۳۶۲۰  فقره پاسخ استعلام به متقاضیان جهت اخذ مجوزات ارائه شده است.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین