کرونا ۳۰۴ محمودآبادی را به کام مرگ کشاند
کرونا ۳۰۴ محمودآبادی را به کام مرگ کشاند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای شروع پاندمی کرونا تا امروز 304 محمودآبادی بر اثر کرونا جان باختند که از این 134 نفر در بیمارستان شهدای محمودآباد و مابقی در شهرهای اطراف فوت شدند.

عباس توان  روز یکشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان محمودآباد به نقش بی بدیل پرستاران در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: در دوران شیوع کرونا پرستاران جان فشانی های زیادی را انجام دادند،زنان و مردان سپید پوشی که از روزهای شیوع این بیماری وحشت‌آفرین که هیچ دارویی برای آن وجود نداشت و هر روز شمار زیادی از مردم را به کام مرگ می‌کشاند، با تمام وجود مقاومت و فداکاری می‌کنند تا جان‌های بیشتری نجات پیدا کنند.

وی ادامه داد:پرستاران در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا هرچند خسته اما مصمم به تحمل سختی‌ها و با فداکاری برای نجات بیماران ایستاده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲ هزار و ۱۷۶ بیمار کرونایی و ۲ هزار و ۷۸۱ بیمار غیر کرونایی  در بیمارستان  شهدای محمودآباد  بستری شدند که اگر پرستاران  و جانفشانی آنها در این شرایط بحرانی نبود خدمت رسانی به این تعداد از بیمار غیر ممکن بود.

وی همچنین از مراجعه ۴۲ هزار و ۲۲۵ نفر از شهروندان محمودآبادی  از ابتدای سال تاکنون به اورژانس بیمارستان شهدای محمودآباد خبر داد و گفت: همچنین در طول این مدت یک هزار و ۶۵۳ مورد عمل جراحی، ۲۱۸ زایمان و ۲۰ احیای موفق  در این بیمارستان انجام شده است.

گفتنی است در این مراسم ۱۱۰ نفر از جامعه پرستاری محمودآباد تجلیل شد و همچنین  لیلی مسلمی به عنوان پرستار نمونه کشوری و فاطمه فرحوشی، فاطمه براری و کبری رشیدی به عنوان پرستار نمونه استانی معرفی شدند.

 

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین