پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی سفر‌های نوروزی به مازندران
پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی سفر‌های نوروزی به مازندران
محمودآباد آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: پیش بینی می‌شود سفر‌های نوروزی به مازندران امسال ۲۰ درصد افزایش یابد.

روح الله سلگی در جلسه ستاد اجرایی تسهیلات سفر نوروزی در محمود آباد با حضور فرمانداران آمل، محمودآباد، نور، فریدونکنار و اعضای این ستاد گفت: پیش بینی می‌شود مازندران امسال میزبان ۲۲ میلیون نفر مسافر باشد که ۲۰ درصد بیشتر از جمعیت نوروز ۱۴۰۱ است.

او با بیان اینکه حجم زیاد مسافر به مازندران کار شبانه روزی برای پیشبرد امور را طلب می‌کند، افزود: با توجه به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان نوروز امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی نوروز امسال در نظر گرفته شده است و دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌های نو و خلاقانه متناسب با ماه مبارک رمضان به مسافران خدمات رسانی شایسته دهند.

سلگی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار، سیاست‌های لازم اتخاذ شده و اقلام اساسی مردم در شب عید تامین شده است، گفت: تدارکات و برنامه ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی باید بگونه‌ای باشد تا دوباره شاهد برخی مشکلاتی که در گذشته وجود داشت نباشیم.

او افزود: مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی در تعطیلات سال نو مرخصی یا ماموریت‌های خود را لغو و در فرصت باقی‌مانده تا نوروز اگر کاستی‌هایی وجود دارد سریعا رفع کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم نظارت و کنترل قیمت کالا و خدمات متناسب با سفر و برخورد قاطع با تخلف‌ها تاکید کرد و گفت: مازندران برای میزبانی از میهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان