تخصیص شش میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح بهارستان در محمودآباد
تخصیص شش میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح بهارستان در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در خانه ملت: در اجرای طرح بهارستان وزارت نیرو و به منظور اصلاح و بهینه سازی و توسعه شبکه برق روستایی از ردیف مصوب قانون بودجه 1400 نزدیک به 14 میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار به شهرستانهای نور و محمودآباد تخصیص یافته است.

به گزارش محمودآباد آنلاین : آئین بهره‌برداری از پروژه های طرح بهارستان در دو روستاهای گالشپل و بولیده  از بخش مرکزی محمودآباد صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد و ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و داداش پور و فاضلی به ترتیب معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی و برنامه‌ریزی و عمران فرماندار و اسماعیل نیا بخشدار بخش مرکزی و ابوذرموجرلو رئیس شبکه توزیع برق شهرستان و رئیس شورای بخش مرکزی و اعضای شورای اسلامی و دهیاران و اهالی دو روستا برگزار شد.

ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این آیین گفت: در اجرای طرح بهارستان وزارت نیرو و به منظور اصلاح و بهینه سازی و توسعه شبکه برق روستایی از ردیف مصوب قانون بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان نور و مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهرستان محمودآباد با پیگیری های بعمل آمده تخصیص داده شد.

وی گفت: در حال حاضر در ۳۵ نقطه روستایی شهرستان محمودآباد این طرح با مشارکت دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها در حال اجرا می باشد و بزودی شاهد افتتاح این طرح ها خواهیم بود.

فرزانه تصریح کرد: اصلاح و بهینه سازی و توسعه شبکه برق روستای بولیده با اعتباری بالغ بر ۱۹۴ میلیون تومان و در روستای گالشپل با اعتباری بالغ بر ۲۴۸ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین