پاسخ بهداشت و‌درمان درخصوص پلمب نانوایی ها محمودآباد
پاسخ بهداشت و‌درمان درخصوص پلمب نانوایی ها محمودآباد
محموداباد آنلاین: رییس شبکه بهداشت و درمان به اظهار نظر رییس اتحادیه خبازان در خصوص پلمب نانوایی های محمودآباد پاسخ داد.

در پی درج مطلبی در صفحه مجازی محمودآباد آنلاین مبنی بر گلایه های رئیس اتحادیه خبازان با عنوان ” بهداشت و درمان مقصر صف های طولانی نانوایی ها در محمودآباد ” به اطلاع مردم شریف محمودآباد می رساند عنوان این مطلب و گرفتن ژست دفاع از حقوق مردم پس از پلمب نانوایی ایشان صورت گرفته است و پیش از این نامبرده در مقام ریاست اتحادیه نانوایان حتی از پلمب فقط برخی از واحدهای خبازی حمایت هم نموده است.
بدیهی است شبکه بهداشت در ر استای اجرای قانون و حفظ حقوق شهروندان بین اقشار مختلف جامعه تفاوتی قایل نیست . این شبکه با درک شرایط جامعه از ابتدای سال تاکنون اقدام به پلمب ۹ واحد خبازی در مقاطع زمانی مجزا نموده است به طوریکه هرگز دو نانوایی در سطح شهرستان در مقطع همزمان پلمب نشده اند. از طرف دیگر موارد پلمب شده در راستای استیفای حقوق عامه و پاسخ به مطالبات بحق بهداشتی آنان صورت گرفته است. استعمال دخانیات در حین انجام کار ، استفاده از افزودنی غیرمجاز خطرناک ، وجود حشره در نان ، عدم دسترسی به سرویس بهداشتی ، خطر ریزش سقف و … از مواردی است که این شبکه را ناگزیر به اقدام قانونی نموده است.
بدیهی است جلوه دادن این شبکه به عنوان مقصر صف های طولانی در حالیکه به ادعای ایشان علیرغم عدم سخت گیری سایر شبکه های بهداشت ، شهرستانهای دیگر با صف های طولانی روبرو هستند و سایر موارد که دفاع از آنها در فضای مجازی موضوعیت ندارد ، مصداق نشر اکاذیب محسوب می گردد و به دلیل انتساب موضوعات واهی و کذب ، این شبکه حق پیگیری قضایی خود را محفوظ می دارد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد