همایش پیاده روی خانوادگی روستای ملاکلا برگزار شد
همایش پیاده روی خانوادگی روستای ملاکلا برگزار شد
محمودآباد آنلاین : به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته گرامیداشت تربیت بدنی؛همایش پیاده روی خانوادگی در روستای ملاکلا از توابع بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد با حضور پرشور علاقمندان و مردم ورزش دوست این روستا با شکوه خاصی برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته گرامیداشت تربیت بدنی؛همایش پیاده روی خانوادگی در روستای ملاکلا از توابع بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد با حضور پرشور علاقمندان و مردم ورزش دوست این روستا با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ در این همایش پیاده روی، شرکت کنندگان مسافت یک و نیم کیلومتری را طی نمودند و در خاتمه به قید قرعه جوایزی به برندگان اهداء گردید.

دو همگانی،جشن میلاد با اجرای مدیحه سرایی توسط ذاکرین اهل بیت روستا،تجلیل از مدال آوران ورزشی و نخبگان علمی روستا از دیگر برنامه های این مراسم بود که با اهدای هدیه و تجلیل از نفرات منتخب به پایان رسید.

شایان ذکر است این همایش پیاده روی با همکاری هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی،دهیاری و شورای اسلامی و شورای ورزشی و مجموعه خادمیاران رضوی روستای ملاکلا برگزار شد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد