شهروندان از برگزاری هرگونه مراسم های عزا و عروسی خودداری نمایند
شهروندان از برگزاری هرگونه مراسم های عزا و عروسی خودداری نمایند
محمودآباد آنلاین: توان مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از ابتلای ۱۰ بیمار جدید به ویروس کرونا در ۱۰ روز اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر از این ۱۰ بیمار، یک بیمار در محمودآباد و ۹ بیمار دیگر در سایر بیمارستان‌ها بستری می باشند.

عباس توان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان محموداباد گفت: خوشبختانه در طی ده روز گذشته کرونا در محمودآباد بیمار منجر به فوت نداشته است.

وی با اشاره به پایان ماه صفر بیان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم که از برگزاری هرگونه مراسمات عروسی و عزا خودداری کنند.

عباس توان یکی از مهمترین علت شیوع ویروس کرونا در موج دوم را حضور مردم در مراسمات عزاداری و جشن تولد عنوان کرد و افزود: همچنان تنها راه برون‌ رفت از این ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در اماکن پرازدحام و ماسک زدن است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد در پایان از پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی در روستاها و شهر محمودآباد خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بازار و واحدهای صنفی از اماکن پر تردد محسوب می شود انتظار می رود واحدهای صنفی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین