مهرداد خسروی از هیات فوتبال محمودآباد استعفاء داد
مهرداد خسروی از هیات فوتبال محمودآباد استعفاء داد
محمودآباد آنلاین: خسروی رئیس هیات فوتبال محمودآباد : با تمام کمبودهای مالی وامکانات ورزشی 14 تیم در رده های مختلف استانی و یک تیم در رده لیگ سوم فوتبال کشور تیم داری می کنیم ، دوستان مدعی اگر توان داشتند طی همه ی سالها یک مدرسه ساده فوتبال را مدیریت می کردند

به گزارش محمودآباد آنلاین : مهرداد خسروی و حسین اسماعیلی ؛ رئیس و دبیر هیات فوتبال شهرستان محمودآباد با انتشار نامه ای در فضای مجازی از سمت خود در فوبتال محمودآباد استعفاء کردند.

در متن استعفای مهرداد خسروی خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد آمده است: با عنایت به این که جنابعالی مدعی می باشید که از طرف ریاست محترم هیات فوتبال مازندران و بعضی از اطرافیان کانون قدرت شهری جهت برکناری اینجانب تحت فشار می باشید ، لذا بدینوسیله استعفای خود را از ریاست هیات فوتبال محمودآباد اعلام میدارم.

مهرداد خسروی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: بیش از ۱۵ سال است در فوبتال محمودآباد به عنوان رئیس و دبیر خدمت کرده ام و طی همه ی این سالها لیگ های شهرستانی فعال بوده و همچنین در مسابقات استانی و کشوری با دست خالی در این شرایط اقتصادی تیم داری کرده ایم.

وی گفت: چندین و چند بار محیط استادیوم ورزشی شهید بهشتی طی سالهای گذشته به منطور برگزاری رویدادهای استانی و ملّی فوبتال بازسازی و تجهیز شده که متاسفانه چندین بار مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: بازرسینی از سوی فدراسیون فوتبال آمدند و امکانات ورزشگاه محمودآباد را مورد بررسی قرار دادند و متاسفانه بنا به اعلام نظر نمایندگان فدراسیون فوتبال ، استادیوم شهید بهشتی محمودآباد از استانداردهای لازم برای میزبانی مسابقات استانی و ملّی را ندارد و طی همه ی سالهای گذشته با دست خالی سعی کردیم این مجموعه را بازسازی و بهسازی کنیم و هیچ یک از مدیران شهرستان بالاخص اداره ورزش شهرستان کمکی نکردند.

وی در خاتمه تصریح کرد: متاسفانه ورزش محمودآباد و بالاخص فوبتال سالهاست به شدت دچار سیاست زدگی شده و افرادی که توانایی مدیریت یک مدرسته فوتبال ۲۰ نفره را ندارند امروزه با حمایت بستگان نماینده مجلس مدعی ریاست هیات فوتبال هستند تا به اهداف دوستان خودشان در ساری خوش خدمتی کنند

 

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین