مسمومیت ۱۰ دانش آموز هنرستان بعثت در محمودآباد
مسمومیت ۱۰ دانش آموز هنرستان بعثت در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : صبح امروز حوالی ساعت 11:30 به علت مسمومیت10 دانش آموز هنرستان بعثت روانه بیمارستان محمودآباد و درمانگاه دکتر گنابادی سرخ رود شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین : دکتر پیام محمودی رئیس بیمارستان محمودآباد گفت: شش دانش آموز توسط اورژانس ۱۱۵ و خانواده های دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند که آثار سوزش گلو و تنگی نفس داشتند و کلیه دانش آموزان اکسیژن تراپی شدند و ۲ نفر از دانش آموزان سرپایی درمان و ترخیص شدند و ۴ دانش آموز به منظور حفظ پایداری تنفسی و کاهش استرس و دغدغه خانواده ها همچنان بستری هستند ولی حال عمومی کلیه این دانش آموزان رضایت بخش است.

بر اساس گزارش مردمی و خانواده های دانش آموزان۴ دانش آموز دیگر که دارای بیماری زمینه ای آسم می باشند در درمانگاه دکتر گنابادی بستری شده و در حال اکسیژن تراپی هستند.

حسن ذبیح پور رئیس آتش نشانی شهرداری محمودآباد در گفتتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: بلافاصله در پی تماس مدیر مدرسه عوامل این واحد به مدرسه اعزام شدند ولی آثاری از اثرات شیمیایی و گاز خاصی مشاهده نشد و بوی حس شده ماندگار نبوده است.

مریم توکلی مدیر هنرستان بعثت نیز در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: درب مدرسه از ساعات اولیه صبح بسته بوده و هیچ  فرد خارجی وارد حیاط مدرسه نشده و هیچ چیزی از بیرون به داخل مدرسه پرتاب نشد و معاونین و معلمان پس از احساس بوی شبیه به دود کاه و کلش دانش آموزان را به حیاط مدرسه و فضای باز هدایت کردند و دو ساعت دانش آموزان در حیاط مدرسه مشغول بازی بودند ولی دو دانش آموز به علت بیماری زمینه ای آسم با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان محمودآباد منتقل شدند.

مدیر هنرستان بعثت گفت: معلمین و کادر اداری مدرسه اولین نفراتی بودند که بو را حس کردند و هرچه گشتیم تا آثاری از ایجاد مسمومیت یا دود ایجاد شده را پیدا کنیم هیچ آثاری کشف نشد و بیشتر نگرانی ها بخاطر استرس ایجاد شده بود.

بنا به اظهار نظر یک مقام آموزش و پرورش که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد این گاز یا بوی که این حادثه را رقم زد شیطنت یکی از دانش آموزان بوده است و از طریق دوربین مدرسه در حال شناسایی هستیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین