مربی محمودآبادی تیم ملی کشتی آزاد ایران
مربی محمودآبادی تیم ملی کشتی آزاد ایران
محمودآباد آنلاین : در ادامه شنبه موفقیت ها این بار به سراغ مربی جوان و محمودآبادی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران آمدیم.

اباذر اسلامی ۱۵ مرداد ماه ۱۳۶۴ و اهل روستای میانکلمرز شهرستان محمودآباد است.

 

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه آیت الله آملی است، در حال حاضر استاد حق التدریس در دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران محمودآباد، با هفت سال سابقه می‌باشد.

 

او به تازگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و بصورت حرفه‌ای به مربیگری کشتی پرداخته است.

 

این جوان خوش‌آتیه و موفق محمودآبادی که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور انتخاب شد، در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از دوازده سالگی کشتی را شروع کردم و در همان ابتدا در رده های سنی پایه به مقام های قهرمانی متعدد در سطح استان و کشور و بین المللی دست پیدا کردم.

 

ابوذر اسلامی سه دوره قهرمانی بزرگسالان کشور و شش دوره عنوان دوم و سوم بزرگسالان کشور، قهرمان ارتش های جهان سال ۲۰۱۰ فنلاند، نفر اول جام جمهوری ترکیه و نفر اول جام اسماعیل‌اُف روسیه در رده جوانان، عضو تیم های ملی جوانان و بزرگسالان در تورنمنت های بین المللی معتبر در سطح جهانی، چهار بار عنوان دومی و سومی جام جهان پهلوان تختی، نفر سوم جام حیدر علی‌اُف آذربایجان، جایزه بزرگ اسپانیا، یاشاردوغو ترکیه و قهرمان کشور در تمام رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را در کارنامه خود دارد.

 

وی با بیان اینکه پدرم عامل علاقه‌مندی ام به کشتی شد، افزود: مهمترین دلیل موفقیتم پدرم که مربی من هم بود و پشتکاری که خودم داشتم و انگیزه ای که منو به سمت موفقیت های بیشتر هل می‌داد بالا بردن پرچم سرزمینم ایران بود.

 

اسلامی در رابطه با انتخاب وی به عنوان مربی تیم ملی کشتی اظهار کرد: مسیر سخت و پرچالشی را پیش رو دارم ولی فکر می‌کنم با امید و توکل بر خدا از پس آن برمی‌آیم و افتخاری دیگر رقم می‌زنم.

 

او ذکر کرد: به نوجوانانی که تازه مسیر قهرمانی رو شروع کردن توصیه می‌کنم ک با ایمان قوی و با تلاش و پشتکار فراوان هدفشان را دنبال کنند.

 

وی ضمن گله‌مندی از مسؤلان شهرستان گفت: چندین سال است که تلاش می‌کنم در دستگاهی مشغول به کار شوم، اما هنوز موفق نشدم، پیش هر مسئولی رفتم فقط وعده داد، از نماینده محترم شهرم گله دارم که هنوز نتوانست کمکی به بنده کند.

 

مربی تیم ملی کشتی اضافه کرد: چالش‌ها و معضلات زیادی پیش رو داشتم، از جمله وزن کم کردن، جراحی زانو، شکستگی دست، شکستگی مچ پا، شکستگی دندان، نبود امکانات سخت افزاری، حمایت نکردن مسئولین، اما با تمام اینها خوشبختانه توانستم اکنون به این نقطه برسم.

 

یادآور می‌شود پایگاه خبری محمودآباد با همکاری صفحه شهرستان محمودآباد در اینستاگرام و در راستای تکریم و قدرشناسی از افراد موفق و شناسایی و معرفی الگوهای موفق به نسل جوان جامعه در اقدامی جدید بخش 《شنبه موفقیت ها》 را راه اندازی نموده و در صدد معرفی چهره های موفق و گمنام محمودآباد بصورت هفته‌ای در روزهای شنبه می‌باشد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین