مدیر پشت میز نشین نیستم، محله محور خواهم بود
مدیر پشت میز نشین نیستم، محله محور خواهم بود
اختیاری شهردار محمودآباد : برای تامین کمبودها و نارسایی های شهر نیاز است شهروندان هم پای کار بیایند.

به گزارش محمودآباد آنلاین : آیین معارفه شهردار شهر ساحلی محمودآباد پیش از ظهر امروز و با حضور حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه و قنبر علی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی واجتماعی فرمانداری و سرهنگ ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه و سرهنگ حسین زاده فرماندهی نیروی انتظامی و یوسف تبار دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و نورالله قلی زاده رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد طی سخنانی در آیین معارفه خود ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد در واگذاری سکان شهرداری به وی گفت: در این بازه زمانی کوتاه که کسی حاضر به پذیرش مسئولیت شهرداری نبود ، به عنوان یک شهروند محمودآبادی که به شهرش ارق دارد و نسبت به آینده همشهریان و شهر خود احساس تکلیف می کند ، این مسئولیت را برعهده گرفتم تا با همراهی شهروندان و شتاب بخشی در تکمیل پروژه ها در مدت زمان باقی مانده با انسجام بیشتری تحول را به شهر هدیه دهیم.

مهدی اختیاری گفت: تمام همتم را برای برداشتن گام های موثری در ارتقاء و بهبود زندگی شهروندان فهیم محمودآبادی بکار خواهم گرفت.

وی افزود: مسائلی از قبیل مشکلات پسماند و زباله ، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و… معضلاتی است که باید با سرعت بیشتری در روند تکمیل و حل آنها گام برداشت.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از حضور مسئولین شهری محمودآباد خواستار تعامل بیشتری از سوی مدیران دستگاههای اجرایی در راستای تحقق ماموریت های شهرداری شد و گفت: به عنوان یک جوان بومی این شهر به کلیه نارسایی ها و مشکلات این شهر واقفم و درد شهر را خوب می دانم و انتظار دارم همه در این مسیر همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین