مدیران بی ارتباط با مردم از قطار دولت پیاده می شوند
مدیران بی ارتباط با مردم از قطار دولت پیاده می شوند
محمودآباد آنلاین : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندر مازندران با اشاره به دستور استاندار برای بازدید سرزده از ادارات شهرستانی گفت: مدیران بی ارتباط با مردم از قطار دولت پیاده می شوند.

روح الله سلگی صبح دوشنبه در جلسه هم اندیشی با کانون‌های فرهنگی و هنری مازندران افزود: انقلاب اسلامی تحول آفرینی و مردم گرایی را سرلوحه خود قرار داده است.

این مسئول سیاسی با تاکید بر نقش تشکل‌های مردمی در تقویت گفتمان دینی ادامه داد: مردم وفادار و هوشیار کشورمان از آغازاستقرار نظام اسلامی همواره حافظ و پیشتاز آرمان‌های دینی و انقلابی هستند.

وی افزود: مردم با ایفای نقش مؤثر در سنگربانی از دستاوردهای انقلاب، مردمی بودن نظام اسلامی را در جهان به رخ کشیدند.

سلگی، وظیفه بزرگ و اساسی مدیران در عرصه‌های گوناگون را خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم برشمرد وافزود: ارتباط دائمی با مردم نشانه شادابی و سرزندگی انقلاب و پیشرفت آرمان‌های انقلابی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در عرصه حکمرانی یادآور شد: تدوین پیوست فرهنگی برای پروژه‌های توسعه‌ای با مشارکت و هم افزایی مردم ضرورت انکارناپذیر است.

وی دولت سیزدهم را پیشتاز مردم گرایی دانست و افزود: با هدف تعمیق پیوند دولت با مردم سفرهای استانی رئیس جمهور و وزیران کابینه به استان‌ها بدون کمترین تشریفات مرسوم اداری تداوم خواهد یافت.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: به دستور استاندار مازندران مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان موظف به بازدید سرزده از ادارات شهرستانی برای ارزیابی پیشبرد کار مردم شدند و مدیران ناموفق در ارتباط گیری با مردم ازقطار پرشتاب دولت سیزدهم پیاده خواهند شد.

سلگی خاطر نشان کرد: اکنون هیچ اولویتی برای مدیران مهمتر از گره گشایی از مشکلات مردم نیست و در عرصه خدمت رسانی به مردم، محرومان و نیازمندان مناطق محروم در اولویت قرار دارند.

وی امید آفرینی را از مؤلفه‌های اساسی خدمت مدیران عنوان و تصریح کرد: تقویت امید و ایمان اکسیر رهایی بخش کشور از مشکلات بنیادی است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر مازندران