محمودآباد میزبان مسابقات انتخابی فرزندان دختر زیر ۱۷ سال شرکت ملی گاز ایران
محمودآباد میزبان مسابقات انتخابی فرزندان دختر زیر ۱۷ سال شرکت ملی گاز ایران
محمودآباد آنلاین: مسابقات انتخابی فرزندان دختر ۱۷ سال و کمتر شرکت ملی گاز ایران در محمودآباد برگزار می شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ رحیم نظرزاده سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران در مصاحبه ای اختصاصی به خبرنگار ما گفت : کلیه ورزشکاران از شرکت تابع گاز های استانی ، پالایش، مناطق عملیات انتقال گاز و شرکت های ستادی تهران در این دوره حضور دارند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته های ورزشی والیبال، بسکتبال، بدمینتون، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و ژیمناستیک برگزار می شود، افزود : تعداد ورزشکاران ۷۴۳ نفر است و این مسابقات از تاریخ ۲۶ مهرماه آغاز شده و در روز شنبه ۳۰ مهرماه خاتمه می یابد.

رحیم نظرزاده خاطر نشان کرد : ۲۰ نفر از کادر اجرایی مسابقات با محوریت امور ورزش بانوان شرکت ملی گاز و با همکاری نمایندگان شرکت های پالایش،گاز استانی، ستاد و مناطق عملیات انتقال گاز، عهده دار برگزاری مسابقات می باشند.

مسئول برگزاری این مسابقات ذکر کرد : این مسابقات بعد از چندین سال محدودیت با هدف حفظ سلامتی، ارتقاء توان جسمانی، ایجاد روحیه نشاط و همبستگی بین خانواده های کارکنان بالاخص در مناطق عملیاتی برگزار می گردد.

او ادامه داد : حمایت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در فراهم نمودن این رویداد مهم ورزشی، نشان از اهمیت فعالیت های ورزش در بین کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز است.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بانوان در دو گروه سنی ۱۷ سال و کمتر و همچنین بانوان ۱۸ تا ۲۵ سال در سال جاری برگزار می شود و نفرات برتر در غالب تیم های منتخب سال آتی در المپیاد سراسری وزارت نفت شرکت خواهند کرد.

همچنین گفتنی است؛ مسابقات ورزشی والیبال و بسکتبال، بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد، شنا در دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل و ژیمناستیک در خانه ژیمناستیک بابلسر برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین