محمودآباد ، مقصد بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران
محمودآباد ، مقصد بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران
محمودآباد آنلاین : فرماندار محمودآباد از سفر حسینی‌پور استاندار مازندران در بیستمین سفر شهرستانی در راس هیاتی همراه با 70 مدیر ستادی استانداری و دستگاه اجرایی به محمودآباد خبر داد.

محمودآباد آنلاین : روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد صبح امروز طی سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد از سفر استاندار مازندران در هفته پیش رو به شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: از مدیران ادارات انتظار می رود تمام اهتمام خود را بکار گیرند تا سفری پر امید و دستاوردهای ارزشمند برای شهرستان رقم بخورد.

فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به در پیش بودن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و در آستانه ایام الله دهه فجر ، همه دستگاههای اجرایی نسبت به تبلیغات محیطی و آذین بندی فضای ورودی اداره همراه با درج شعارهای امید بخش و تدوین برنامه های منسجم و خلاق اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین از تدوین برنامه های متنوع در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و افزود : در برنامه های سالجاری زمینه های مشارکت عمومی مردم فراهم شده و مردمی بودن برنامه ها از مهم ترین شاخص های برنامه سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان خواهد بود.

روح الله علیزاده خاطرنشان کرد: باید امید آفرینی در جامعه و مشارکت در انتخابات و تحقق جهاد تبیین به عنوان یک راهبرد اساسی، سرلوحه برنامه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و سالگرد پیروزی انقلاب فرصت مناسبی است تا مدیران دستاوردها و اقدامات انجام شده را برای مردم بازگو کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین