امید مردم به این دولت مکتبی و کارآمد است
امید مردم به این دولت مکتبی و کارآمد است
محمودآباد آنلاین / خطیب جمعه محمودآباد گفت : امید مردم به این دولت مکتبی و کارآمد است و اگر در این سفر های استانی نتیجه آنچنانی عاید نشود، آنها ناامید می شوند.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد جباری، خطیب جمعه محمودآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان که در عصر امروز با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و درمان برگزار شد، گفت : همه عزیزانی که در سفر، رییس جمهور محترم را همراهی می‌کنند، اصل این سفر را مقام معظم رهبری تاکید و تایید کردند که بسیار عمل ارزشمند و ستودنی است و ما هم تقدیر و تشکر میکنیم نسبت به چنین سفرهایی که شما عزیزان دارید.

وی با بیان اینکه مردم به این دولت محترم، مکتبی و انشالله کارامد امید بستند، افزود : اگر خدایی نکرده در طول سال با جمع بندی مشکلات استان ها، مردم در طول سفر ببینند که نتیجه آنچنانی عاید نشده ، ناامید می شوند.

حجت‌الاسلام جباری ذکر کرد : توقع دارم بابت آب کشاورزی این شهر فکر اساسی شود و آب شرب هم در دستور کار قرار بگیرد چرا که در تابستان همیشه بحران آب در محمودآباد حاکم است.

خطیب جمعه محمودآباد خواستار تامین تجهیزات درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی این شهر شد و گفت : تجهیزات بسیار سطح پایین است و در شأن مردم شهرستان نیست و انتظار داریم با نگاه ارزشمند شما وزیر محترم مشکلات آن حل شود.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین