عیادت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از خبرنگار پیشکسوت محمودآبادی
عیادت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از خبرنگار پیشکسوت محمودآبادی
محمودآباد آنلاین : جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز به اتفاق محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گرجی مدیر روابط عمومی اداره کل و کارشناسان این اداره و محمد محتاطی نماینده خانه مطبوعات و با همراهی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان محمودآباد با ابراهیم ناطقی خبرنگار پیشکسوت محمودآبادی دیدار و عیادت کردند.

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از سه دهه تلاش ابراهیم ناطقی خبرنگار پیشکسوت استان و شهرستان محمودآباد گفت: پیشکسوتان عرصه رسانه از سرمایه های اصلی فرهنگی جامعه به شمار می روند و تکریم و تجلیل از آنها باید همواره در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: خبرنگاران پیشکسوت جز بهترین و مهم ترین الگو برای خبرنگاران نسل جوان بشمار می رود و باید دستاوردهای فرهنگی و رسانه ای آنان برای جامعه بازشماری کرد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از سالها تلاش رسانه ای ابراهیم ناطقی تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است ابراهیم ناطقی متولد سال ۱۳۳۵ می باشد و  از سال ۱۳۷۴ فعالیت خبری خود را در محمودآباد به عنوان خبرنگار هفته نامه پیک خزر و روزنامه پیک شمال و روزنامه جهش ، روزنامه های گام ، کیهان و اطلاعات و دنیای ورزشی و همشهری ادامه داد و در تیر ماه سال ۱۳۹۶ به عنوان پیشکسوت رسانه ای مازندران از سوی استاندار وقت مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تجلیل شد.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین