عملکرد بد مدیران گذشته نباید به پای انقلاب نوشته شود
عملکرد بد مدیران گذشته نباید به پای انقلاب نوشته شود
محمودآباد آنلاین: حجت الاسلام شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران : مشکلات اقتصادی جامعه نباید مردم را از نظام نا امید و دلسرد کند و عملکرد بد مدیران گذشته نباید به پای انقلاب نوشته شود.

آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه صبح امروز با حضور  حجت السلام والمسلمین جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد و حجت السلام والمسلمین ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران و سعید فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی و خسرو طالبی فرماندار و داداش پور و فاضلی معاونین سیاسی و هماهنگی امور عمرانی و اسماعیل نیا بخشدار مرکزی و سایر مدیران ادارات و خانواده های معظم شهدا و اقشار گسترده جامعه در مصلی شهر محمودآباد برگزار شد .

حجت الاسلام شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران طی سخنانی در این مراسم ولایت فقیه را اصل و پشتیبان اصلی نظام برشمرد و گفت: در فتنه ۸۸ چشم ها روشن و ذهن ها بیدار شد و اگر بصیرت افزایی ولایت فقیه نبود چالشهای زیادی متوجه نظام بود.

ایشان مقام معظم رهبری را مهم ترین و بزرگترین هدایت گر و چراغ راه برای نظام انقلابی ایران برشمرد و افزود: این انقلاب تا زمانی که با ولایت هدایت می شود به سرانجام مطلوب می رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: خواص و جرسومه های رنگ باخته و فتنه گرانی که به عنوان عناصر کشورهای بیگانه و دشمن در سال ۸۸ برای سرنگونی نظام تلاش داشتند ، الان جایی در کشور ونظام ندارند و ماهیت پلید آنها برای همگان عیان شده است.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد