بسیجیان برای تامین امنیت محلات آمادگی کامل دارند
بسیجیان برای تامین امنیت محلات آمادگی کامل دارند
محمودآباد آنلاین / فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد از آمادگی کامل بسیج مردمی برای تامین امنیت پایدار در سطح روستاها و محلات محمودآباد در طرح گشت های رضویون خبر داد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح گشت رضویون و طرح شهید سلیمانی که با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زهرا(س) گفت: گشت های رضویون را با همکاری دادستان، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی پیگیری کردیم و قرار بر این شد که بتوانیم از ظرفیت بسیج با پشتیبانی بسیجیان از نیروهای انتظامی، طرح امنیت پایدار را در همه روستاها و محلات داشته باشیم.

وی افزود: تیم بندی‌ها انجام شده و بسیجیان عزیز در گروه‌ها و تیم‌های سه الی پنج نفره از ساعت ۱۰ شب الی ۵ صبح در محلات و روستاها حضور پیدا کرده و امنیت پایدار را در دل روستاها و محلات محمودآباد برپا می‌کنند.

ابراهیم‌نژاد اظهار کرد: نیازمندی هایی بر سر راه بسیجیان همچون بحث پشتیبانی آنان بوده که الحمدالله با همکاری فرماندار و دیگر مسئولان این مشکل حل شده است.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت بسیجیان برای تامین امنیت پایدار و کاهش سرقت و جرم در سطح شهرستان محمودآباد گامی موثر برداریم. 

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین