دستگیری دو سارق و اعتراف به ۸ فقره سرقت در محمودآباد
دستگیری دو سارق و اعتراف به ۸ فقره سرقت در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 2 سارق منزل و سیم برق با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: انتظار میرود شهروندان موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام نمایند.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمودحسین زاده با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و سیم برق در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین