زمین ورزشی فوتبال روستای ملاکلا افتتاح شد
زمین ورزشی فوتبال روستای ملاکلا افتتاح شد
محمودآباد آنلاین : پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال در مجموعه ورزشی روستای ملاکلا شهرستان محمودآباد روز پنج شنبه با حضور مسئولان در آئینی به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال شهیدان تقی زاده و شهدای روستای ملاکلا با اعتبار یک‌میلیارد و‌۱۷۰ میلیونی تومانی از محل اعتبارات دهیاری و شورای اسلامی این روستا و خیرین اجرا و به بهره برداری رسید.

 

مساحت این زمین در ابعاد ۱۱۰ در ۸۰  که دارای رختکن و نیمکت ذخیره ها و فنس کشی شده می باشد .

 

بعد از ساخت و بهره برداری سالن شهیدان تقی زاده این دومین فاز از مجموعه ورزشی شهیدان تقی زاده و شهدای روستای ملاکلا است که به مرحله اجرا و بهره برداری رسید.

 

گفتنی است مجموعه های آبی، پیست دو و میدانی و دوچرخه سواری، چمن مصنوعی فوتسال، زمین والیبال، پارک بازی کودکان ،رختکن و سکوی تماشاچی و نصب پروژکتور برای زمین فوتبال از دیگر برنامه های شورای اسلامی و دهیاری این روستا برای این مجموعه است که به دنبال تحقق آن می باشند.

 

یادآور می شود در بهره برداری از این پروژه امام جمعه سرخ رود، فرماندار محمودآباد، بخشدار سرخ رود، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره راه، عضو شورای اسلامی شهر سرخ رود و رئیس هیأت دوچرخه سواری مازندران، اعضای انجمن مالکان خانه دریا و جمعی از پیشکسوتان و جوانان ورزشی روستای ملاکلا حضور داشتند .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان