پلمپ یک جایگاه عرضه سوخت در محمودآباد
پلمپ یک جایگاه عرضه سوخت در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد از پلمپ یک جایگاه عرضه سوخت در محمودآباد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد .

خسرو طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد شامگاه امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از تشدید نظارت بر فعالیت های صنوف و مراکز پر تردد و پر تجمع خبر داد و افزود: حفظ سلامت کلیه آحاد جامعه مهم ترین رویکرد و اولویت ستاد مقابله با کرونا شهرستان بوده و در این راستا با کلیه متخلفین سلامت مردم برخورد جدی خواهد شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد ؛ مراقبت ، حمایت و نظارت را سه اصل مهم و سیاست راهبردی این ستاد در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کووید ۱۹ عنوان کرد و افزود: بزودی طرح محله محور مبارزه با  کرونا در شهرستان با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج سپاه و هلال احمر و سازمان های مردم نهاد آغاز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد مهم ترین رکن در پیشگیری از ابتلاء به کرونا را آموزش و فرهنگ سازی و اقناع عمومی مردم دانست و تصریح کرد: باید برای مقابله با درمان کرونا هر خانه به یک پایگاه سلامت تبدیل شود و بانوان در خانه ها به عنوان سفیران سلامت باید نقش آفرینی کنند.

 

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین