دستگیری سارق اماکن خصوصی در محمودآباد
دستگیری سارق اماکن خصوصی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسیم زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآياد از دستگيري سارق اماکن خصوصي در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ “محمود حسین زاده” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران تجسس پاسگاه کلوده با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی موفق به دستگیری یک سارق اماکن خصوصی شدند در این ارتباط شدند .

وی در ادامه بیان داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد، که در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۲دستگاه الکتروموتور ،۲ دستگاه اسپلیت، ۲دستگاه رایانه، ۴ دستگاه ترازوی دیجیتال، ۲عدد نمایشگر تابلو صنعتی ،دیگ فشار آزمایشگاه و …..  کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی،به شهروندان توصیه کرد: هشدار ها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و با انجام اقدام های پیشگیرانه از سرقت اماکن خصوصی توسط سارقان حرفه ای جلوگیری کنند .

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین