درسی که شهردار بابل به مدیران ما داد
درسی که شهردار بابل به مدیران ما داد
محمودآباد آنلاین:شاهین کلانتری بنگر نخستین شهرداری بود که لیست اموال خود را همراه با سوگندنامه در روز معارفه به دادستان شهر بابل تقدیم کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین: دهم اردیبهشت ماه سالجاری شاهین کلانتری به عنوان چهل و پنجمین شهردار شهر بابل با حضور مسئولین شهرستانی و معاون عمرانی استانداری مازندران معارفه شد.
شاهین کلانتری بنگر نخستین شهرداری بود که لیست اموال خود را همراه با سوگندنامه در روز معارفه به دادستان شهر بابل تقدیم کرد.
شهردار جدید بابل طی سخنانی در این مراسم ، صداقت و عدالت و امانتداری را سرلوحه کار خود برشمرد و یادآور شد: تلاش می کنم با انتخاب مدیران امین و پاکدست، بکارگیری ظرفیت های نیروی انسانی از بیت المال حفاظت کرده و برای رضای خداوند گام بردارم.
وی ادامه داد: تمام تلاشم را بکار می گیرم تا با ایجاد محیط عادلانه و مهرورزی زمینه رشد و شکوفایی را فراهم کنم زیرا من فرزند همین شهر و خادم نظام و ملت هستم.
قرائت سوگند نامه و ارائه لیست اموال شخصی تا به حال از سوی هیچ مدیری در استان صورت نگرفته بود و درست در زمانی که اعتماد عمومی مردم به مدیران خود در پی نشر اخبار اختلاس و دستگیری برخی از کارگزاران خود کاهش پیدا کرده بود ، این اقدام هوشمندانه و اخلاقی شاهین کلانتری یک قدم رو به جلو بود و باید از آن به عنوان الگو یاد کرد.
متنی که شاهین کلانتری شهردار بابل در مراسم معارفه خود به آن سوگند یاد کرد به شرح ذیل بود :
اینک که از سوی شورای اسلامی ششم شهر بابل با حکم وزیر محترم کشور به عنوان شهردار دارالمومنین ، پایتخت شهیدان شهرهای شمالی کشور ، شهر بهار نارنج بابل ، افتخار خدمتگزاری به مردم عزیز و شهروندان گرامی برایم میسر گردید در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می کنم که :
۱-تمامی تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت های قانونی بکار گرفته و به حقوق مردم ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای شهرم اهتمام ورزیده و در این راه ، وجدان کار داشته و همراه عدالت ، صداقت ، امانتداری ، رازداری و خدمت صادقانه را سرلوحه خویش قرار دهم.
۲-برای انجام هرچه بهتر وظایف خود تمام دانش و تجربه خویش را با انتخاب همکاران و مدیرانی امین ، پاکدست ، کارآمد و شایسته توامان بکار گیرم.
۳-برای صرفه جویی ، حفظ بیت المال و جلوگیری از اصراف و مصرف بیهوده امکانات و اموال شهرداری تلاش نمایم .
۴-با رعایت تمامی مقررات و ضوابط اداری و سازمانی ، در راستای جلب رضای الهی تلاش خواهم کرد به ترویج دین و اخلاق ، رفع تبعیضات ناروا و ایجاد محیطی عادلانه در زمینه مادی و معنوی و مهرورزی به شهروندان گرامی بپردازم تا زمینه رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر فراهم گردد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین