اولین شهید مدافع خط مقدم سلامت محمودآباد  شربت شهادت نوشید
اولین شهید مدافع خط مقدم سلامت محمودآباد  شربت شهادت نوشید
دکتر بهرام طهماسبی جانباز یادگار هشت سال دفاع مقدس، و رئیس بیمارستان امام خمینی، عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامائی و پیراپزشکی آمل و اهل روستای ملاکلا شهرستان محمودآباد پس از حدود یک‌ماه تحمل بیماری کرونا در روز عرفه به دیار حق شتافت.

به گزارش محمودآباد آنلاین و بنابر اظهارات پرستاران و کادر درمان بیمارستان امام‌خمینی، وی مخالف اعزامش به تهران بود چرا که معتقد بود وقتی او بعنوان رییس بیمارستان به تهران منتقل گردد بیماران با چه امیدی در بیمارستان تحت مدیریت وی بستری شوند.

 

دکتر بهرام طهماسبی پس از نائل شدن به افتخار جانبازی  در هشت سال دفاع مقدس در ادامهد در لباس پزشکی همواره در حال خدمت به مردم بوده و در اولین ساعات انتشار ویروس کرونا  با روحیه خدمتگذاری بی منت و رسیدگی مشفقانه به هموطنان بیمار و نیازمند معاضدت پزشکی  در حال جهاد در این سنگر بوده و سرانجام با مشیت الهی ، در مسیر خدمت به همنوعان و هموطنان خود ، سربلند از سال ها تلاش و مجاهدت مخلصانه  در روز عرفه به فیض عظمای شهادت در راه سلامت نائل آمد.

پایگاه خبری محمودآباد آنلاین برای آن شهید از محضر خداوند متعال علو درجات و برای خانواده صبر و سلامتی را از محضر خداوند متعال خواستار است.