جابجایی های غول آسا در شهرداری محمودآباد
جابجایی های غول آسا در شهرداری محمودآباد
محمودآباد آنلاین: مدیران شهری در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا شیوه‌های جالبی برای انتخاب دارد که جالب‌ترین و جذاب‌ترین‌شان، برگزاری انتخابات برای انتخاب شهردار است. حتی به این هم بسنده نمی‌شود و بسیاری از تصمیمات، تا حد امکان به رأی مردم گذاشته می‌شود.

حال آنکه در کشور ما، مردم فقط حق انتخاب شورا را دارند و انتخاب‌ها و تصمیمات بعدی هیچ ربطی به مردم ندارد. از تصمیمات کلان تا جابجایی نیروهای واحدها که کسی نمی‌‌داند، چه کسی و چرا آمد و چه کسی و چرا می‌رود؟؟

کما اینکه، در شهر ما نیز دورهٔ اول جابجایی‌ها کسی از جابجایی‌ها سر در نیاورد و این‌بار نیز اختیاری شهردار محمودآباد روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت طی حکمی دست به جابجایی سه مسئول واحد خود زد و رئیس حوزه دفتر شهردار ، مسئولین واحدهای درآمد و زیباسازی شهرداری را جابجا کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین مهدی اختیاری شهردار شهر ساحلی محمودآباد طی حکمی حامد محمدزاده را در واحد درآمد جایگزین مهدی خسروی‌نژاد کرد و بابک بناساز مسئول سابق حوزه دفتر شهردار جای خود را به مصطفی بابایی داد.

همچنین طی حکمی از سوی شهردار محمودآباد مسئولیت واحد زیباسازی به بابک بناساز نوایی داده شد و از خدمات و زحمات حسین اسماعیلی مسئول این واحد نیز قدردانی بعمل آمد.

به گزارش محمودآباد آنلاین برخی اخبار واصله حاکی بر ادامه دار بودن این تغییرات در شهرداری محمودآباد می باشد و پیش بینی می شود تا قبل از سفر زیارتی شهردار محترم به سرزمین وحی در روزهای آتی ، این جابجایی ها رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد.

این در حالی است که نزدیک به یک سال آینده انتخابات شورای شهر و روستا را در پیش داریم و شکل جابجایی‌ها و مسئولیت‌ها و سوابق سیاسی برخی نفرات این تصمیم شهردار را نوعی چیدمان برای مهندسی انتخابات شورای اسلامی شهر و همچنین چراغ سبز به نماینده منتخب عنوان کردند که با توجه به حسن شهرت و اقدامات و خدمات ارزنده شهردار مردمی و پرتلاش محمودآباد این ادعا را نمی توان جدی تلقی کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین