هیچ فوتی کرونایی در شبانه روز گذشته در مازندران ثبت نشد
هیچ فوتی کرونایی در شبانه روز گذشته در مازندران ثبت نشد
محمودآباد آنلاین: ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در مازندران ثبت نشد.

بستری ۴۴ بیمار کرونایی جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۴بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۵۲نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: ۵۶بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او گفت: ۲۰۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

بستری ۱۶ بیمار کرونایی جدید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۶ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۱ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید ناصر عمادی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۸۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما