ثبت ۲۶۳ شغل جدید در سامانه رصد اشتغال محمودآباد
ثبت ۲۶۳ شغل جدید در سامانه رصد اشتغال محمودآباد
محمودآباد آنلاین : هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از ثبت ۲۶۳ شغل جدید در سامانه رصد اشتغال این شهرستان از سال گذشته تاکنون خبر داد.
به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمد هادی‌زاده گفت: از سال گذشته تاکنون اسامی ۲۶۳ نفر که با حمایت جهاد کشاورزی شاغل شدند در سامانه رصد اشتغال شهرستان محمودآباد ثبت شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: اطلاعات شاغلان در این سامانه براساس خوداشتغالی، اشتغالزایی حقیقی و حقوقی، اشتغال دولتی و غیردولتی در بخش کشاورزی ثبت شد.
هادی‌زاده ارائه خدمات مشاوره شغلی برای کارجویان، پرداخت تسهیلات برای کسب مهارت در شغل مورد نظر، معرفی کارجویان برای استخدام به ارگان‌های مختلف و ایجاد اشتغال برای متقاضیان استخدامی را از اهداف سامانه رصد ثبت اشتغال برشمرد.
او با بیان اینکه سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکار‌هایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرد، تصریح کرد: براین اساس افراد جویای کار می‌توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب و یا همان درخواست استخدامی اعلام کنند.
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند اطلاعات مربوط به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و اشتغالزایی به بنگاه‌ها و صدور مجوز‌هایی که منجر به ایجاد اشتغال می‌شود را در سامانه رصد اشتغال به آدرس www.rasad.eshteghal.ir که یک سامانه ملی است، وارد کنند.
  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین