تیم‌داری سه باشگاه فوتبال محمودآباد در لیگ‌های پایه مازندران
تیم‌داری سه باشگاه فوتبال محمودآباد در لیگ‌های پایه مازندران
محمودآباد آنلاین : با شروع فصل جدید رقابت های لیگ پایه های مازندران، سه تیم باشگاهی محمودآباد در این فصل در لیگ استان تیمداری می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ فصل جدید رقابت های لیگ های پایه استان مازندران از بیستم فروردین ماه سال جاری آغاز می شود.

روز گذشته هفته اول این رقابت ها قرعه کشی شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.

در این بین نام سه تیم فوتبال باشگاهی محمودآباد به چشم می خورد که در هفته اول این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.

کاوش محمودآباد یکی از این تیم هاست که با وجود چندین سال از فعالیتشان برای دومین سال پیاپی در لیگ دسته ۲ نونهالان مازندران تیمداری می کند.کاوش محمودآباد با حضوربهروز و کوروش برادران ولی پور بازیکنان سابق و نام آشنای فوتبال مازندران و مربیان سازنده حال حاضر شهرستان در هفته اول در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه به مصاف اتحاد بابلسر در زمین ورزشی پردیس دانشگاه مازندران خواهد رفت.

خزر اسپرت باشگاه تازه تاسیس با مدیریت ایمان رنجبر- داریوش بابایی و چند جوان جویای نام دیگر با تشکیل یک باشگاه در مدتی کم ،خوب طرفدار پیدا کرده و در لیگ های نوجوانان و نونهالان تیمداری می کند.

خزر در لیگ دسته اول نوجوانان مازندران برای صعود به مرحله پلی اف باید با تیم صدر نشین منطقه غرب نود چالوس رقابت کند. این دیدار روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه به میزبانی چالوسی ها برگزار می گردد.

دیگر تیم محمودآبادی که سومین سال فعالیتشان را آغاز کرده اند و در لیگ های مختلف نوجوانان،نونهالان و امیدها در سطح کشوری و استانی تیمداری می کنند و با مدیریت بذرا فشان -میثم ابراهیمی و مربیان جوان و با تجربه ای دیگر همچون علی رنجبر و امین اسلامی یک مجموعه کامل و قدری را تشکیل دادند و بقول معروف در مدتی کم کولاک کردند وخوب آوازه شان سر زبان ها افتاده و جایگاهشان را پیدا کردند.

در هفته نخست لیگ دسته ۲ نونهالان مازندران دربی محمودآباد بین دو تیم خزر اسپرت و سایپا طبرستان محمودآباد برگزار می شود.این دیدار روز پنج شنبه ۱۹ فروردین ماه راس ساعت ۱۳ در استادیوم ورزشی شهید بهشتی برگزار می گردد.

سایپا طبرستان محمودآباد که در لیگ دسته ۲ نوجوانان مازندران هم تیم داده است در هفته نخست پذیرای سپاهان نوشهر است. این دیدار روز جمعه بیستم فروردین ماه راس ساعت ۱۴ در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد.

همچنین سایپا طبرستان محمودآباد که توانسته در لیگ امیدهای مناطق کشور به مرحله بعدی صعود کند در انتظار حریف بعدی خود در این رقابت ها است که برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنیم.

اضافه می شود تیم عقاب محمودآباد با علی احمدی و کادر جوانش در لیگ برتر نوجوانان مازندران(۱۷ سال) در هفته دهم به مصاف آرمین تنکابن می رود. این دیدار روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه راس ساعت ۱۵ در استادیوم ورزشی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد