توقع شهروندان ارائه خدماتی مطلوب و مترادف با شأنشان است
توقع شهروندان ارائه خدماتی مطلوب و مترادف با شأنشان است
محمودآباد آنلاین / قبرعلی داداش‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد گفت: توقع شهروندان این است وقتی در شهری که این همه پتانسیل و ظرفیت ها را بر دوش می‌کشد زندگی می‌کنند، مسئولان بتوانند خدماتی که درخور شأنشان است ارائه دهند.

داداش‌پور در آئین معارفه شهردار جدید محمودآباد بیان کرد: زمانی که بحرانی به وجود می‌آید، مردم و مسئولان سعی می‌کنند تا آن مشکل را برطرف کنند، اما ای کاش این همت و تلاش‌ها قبل از وقوع حوادث وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: در هنگام آبگرفتگی معابر شاهد گله‌مندی های شهروندان بودیم که خوشبختانه این مشکل توسط سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر حل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه این شهر یک شهر ساحلی، توریستی و مهمان پذیر و دارای ویژگی‌های خاص است، اذعان داشت: شهردار جدید مسئولیت شهری را برعهده می‌گیرد که شهروندان آن توقعاتی در خور شأن خود و شهری که در آن زندگی می‌کنند دارند که باید با تمام توان خدماتی ارائه دهد تا شهروندان را راضی نماید.

قنبرعلی داداش‌پور تاکید کرد: در حوزه سواحل، هدایت آبهای سطحی و احیای نهر و رودخانه‌هایی که به دست برخی از شهروندان و غفلت مسئولین مورد تجاوز قرار گرفته است و امروز معضلی برای دفع آبهای سطحی شده باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معضل زباله باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: محمودآباد دارای مشکلات زیرساختی است که امیدواریم با همت و تلاش و همدلی مسئولان و مردم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه سواحل داشتن ۱۶ نفر غرق شده زیبنده نیست و به سادگی می‌توان گفت که بدترین نوع مردن است.

داداش‌پور تصریح کرد: در مقابل تمامی مشکلات ما باید قوی‌تر شویم و با تمام توان علی‌رغم همه مشکلات پیش برویم و با شعار همدلی و خدمت و به دور از سلایق شخصی و سیاسی بتوانیم در کنار هم شاه بیت غزل سازندگی را ادامه و ارائه دهیم.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین