توزیع ۲۰۲ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان محمودآبادی
توزیع ۲۰۲ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان محمودآبادی
محمودآباد آنلاین : مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از توزیع دو میلیون و 272 هزار و 85 لیتر سوخت نفت گاز بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان از امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده اظهار کرد: از اول امسال تاکنون دو میلیون و ۲۷۲ هزار و ۸۵ لیتر سوخت نفت گاز بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: یک میلیون و ۲۹۵ هزار لیتر معادل ۶۰ درصد سوخت تحویلی برای انجام عملیات شخم و شیار اراضی و ۹۷۰ هزار و ۹۹ لیتر برای موتور پمپ، ماشین آلات کشاورزی، صنایع تبدیلی، گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها بین بهره برداران این شهرستان توزیع شد.

هادی‌زاده با بیان اینکه سهمیه سوخت ادوات کشاورزی با بهره گیری از فناوری‌های روز و با استفاده از زیرساخت کارت بانکی به صورت الکترونیک انجام می‌شود، گفت: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با ثبت نام در سامانه Newtejaratasan و معرفی کارت بانکی خود نسبت به ثبت درخواست و دریافت سوخت پس از تائید این مدیریت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این شهرستان اقدام کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین