تهمت به دیگران از خط قرمز های دستگاه قضاست
تهمت به دیگران از خط قرمز های دستگاه قضاست
محمودآباد آنلاین / دادستان محمودآباد تهمت زدن به مردم را خط قرمز دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: حق نداریم کسی که برای مردم زحمت کشیده است را زیر بار توهین ببریم.

محمدمهدی یوسف‌تبار پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان، با بیان اینکه اولین هدف اصحاب رسانه باید امیدآفرینی باشد، افزود: فعالان فضای مجازی باید به مردم امیدواری دهند، این امیدواری امیدواری کاذب نیست و قطعه آینده ما آینده روشنی است.

وی با بیان اینکه امید آفرینی استفاده از ظرفیت فضای مجازی مشارکت در انتخابات را بالا می‌برد، تصریح کرد: اگر مشارکت در این انتخابات بالا باشد هیچکس نمی‌تواند چشم طمع به این ملت و مردم داشته باشد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب محمودآباد بیان داشت: تهدید، تحریف، تهمت و افترا در فضای بی در و پیکر مجازی بسیار زیاد است اما شما باید وظیفه خود را به عنوان یک شهروند محمودآبادی به درستی ایفا کنید.

وی همچنین خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: شما باید معیار انتخاب خوب و درست را به مردم نشان دهید و نسبت به تخلفات انتخاباتی آگاه سازی کنید.

یوسف‌تبار متذکر شد: انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی باید مطابق قانون باشد، مبادا شخصی مطلبی خلاف قانون بنویسید و یا حتی نقل قول کند.

دادستان محمودآباد هشدار داد: تهمت زدن و افترا بستن به دیگران از خط قرمز های دستگاه قضاست و کسی حق ندارد شخصی که برای این شهر و مردم زحمت کشیده را زیر بار توهین ببرد.

وی افزود: مبادا کسی از الفاظی استفاده کند که باعث توهین به دیگران شود.

محمدمهدی یوسف‌تبار در پایان گفت: شما اصحاب رسانه باید بازوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باشید و مشکلات را بدون توهین به گوش مسئولان برسانید.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین