بانوی محمودآبادی که پرستار نمونه کشور شد
بانوی محمودآبادی که پرستار نمونه کشور شد
محمودآباد آنلاین : در ادامه شنبه موفقیت ها این بار هم‌زمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به سراغ بانوی محمودآبادی آمدیم که به عنوان پرستار نمونه کشور انتخاب شد.

فرنگیس داودی متولد محله گلشهر محمودآباد است. وی دوران تحصیلی ابتدایی را در مدرسه شهید رامی ، دوره راهنمایی در مدرسه سمیه و دبیرستان را در رشته تجربی و در دبیرستان پروین اعتصامی به پایان رساند.

او پس از اخذ دیپلم، با شرکت در کنکور سراسری در رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل قبول شد و بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی بمدت دو سال در بیمارستان امام خمینی فریدونکنار مشغول به خدمت شد.

فرنگیس داودی پس از آن در آزمون‌ استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ایران شرکت کرد و قبول شد و از سال ۸۳ در بیمارستان حضرت رسول اکرم تهران مشغول به کار پرستاری شد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اعتراف می‌کنم اگر موفق شدم تمام مراحل زندگی را تا اینجا به خوبی طی کنم، مدیون دستان زحمت کش و پینه بسته پدر بزرگوارم‌ استاد نظام داودی و توجهات مادر و حمایت خانواده‌ام هستم و از تک تک‌شان نهایت تشکر را دارم؛ از معلمان عزیزم که الفبای کمک کردن به هم‌نوعانم را به من آموختند سپاسگزارم و به رسم ادب بر دستانشان بوسه می‌زنم.

این پرستار محمودآبادی افزود: من‌ رشته پرستاری را بدلیل علاقه‌ای که به آن داشتم و دارم انتخاب کردم و اگر برگردم به گذشته و بخواهم مجددا تعیین رشته کنم باز هم‌ با افتخار و علاقه پرستاری را انتخاب می‌کنم.

فرنگیس داودی که علاوه بر رشته پرستاری در عرصه شعر نیز دستی بر هنر دارد، در  حال حاضر بعنوان معاون بخش، در بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران مشغول به خدمت رسانی به مردم است.

لازم به ذکر است که او امسال بعنوان پرستار نمونه کشور انتخاب به‌پاس زحمات بی‌دریغ و مخلصانه‌اش مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

یادآور می‌شود پایگاه خبری محمودآباد با همکاری صفحه شهرستان محمودآباد در اینستاگرام و در راستای تکریم و قدرشناسی از افراد موفق و شناسایی و معرفی الگوهای موفق به نسل جوان جامعه در اقدامی جدید بخش 《شنبه موفقیت ها》 را راه اندازی نموده و در صدد معرفی چهره های موفق و گمنام محمودآباد بصورت هفته‌ای در روزهای شنبه می‌باشد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین