پیام مدیران دستگاه قضای محمودآباد به مناسبت ۱۳ آبان
پیام مدیران دستگاه قضای محمودآباد به مناسبت ۱۳ آبان
محمودآباد آنلاین: همزمان با ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، رئیس دادگستری و دادستان محمودآباد پیامی صادر کردند.

به گزارش محمودآباد آنلاین متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه و رشادت ها و مظهر ایثار و فداکاری دانش آموزان در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.

۱۳ آبان هر سال را همواره پاس میداریم تا خاطره دانش آموزان دلیر این مرز و بوم که در قامت یک فرمانده دست از جانشان شسته و در دفاع از جان، مال، ناموس و وطن شان پای به میدان جنگ گذاشتند را گرامی بداریم.

شهدای دانش آموز همچون ستاره ای پر نور در آسمان انقلاب ایران می درخشند و تا ابد نماد عدالت خواهی و اسکبارستیزی خواهند بود؛ حسین فهمیده تنها یک نام نیست، حسین فهمیده مکتبی است که در آن به ما آموخت که چگونه ارزش های  انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و پرچم اسلام را برافراشته نگه داریم و به راستی که او چه زیبا و  دلنشین تصویر جدایی از جسم خاکی  و پرواز و ماوا گرفتن در جوار معبود را چون برگ زرین در تاریخ کشور عزیزمان ثبت کرد و به آیندگان آموخت تا تنها در برابر والایی های‌‌ ارجمند مکتب توحید به نماز بایستید و فقط در پیشگاه خدا به کرنش و سجود بنشینید.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات تمامی شهدای انقلاب اسلامی، یوم الله ۱۳ آبان را به تمامی دانش آموزان تبریک عرض نموده و امیدواریم که این مکتب و ارزش های آن همواره چراغ هدایتی برای آنها در راه اعتلای ترویج مکتب توحیدی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی باشد.

محمد مهدی یوسف تبار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان محمودآباد
قاسم نبی زاده کبریا، رییس دادگستری شهرستان محمودآباد

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین