دستگیری ۲۴ نفر سارق در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی
دستگیری ۲۴ نفر سارق در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی
محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان محمودآباد 24نفر سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند .

به گزارش محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمودحسین زاده  فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در تشریح این خبرگفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با عاملان  توزیع مواد مخدر و سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی و اجتماعی شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات عملیاتی ۲۴نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ حسین راده از توقیف ۴دستگاه خودرو و۷دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف ۱۹فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل، داخل خودرو و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت با ۲۰ فشنگ ویک کیلو گرم از انواع مواد مخدر ازدیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین