نحوه استوری و پست کردن همزمان چند عکس در اینستاگرام
نحوه استوری و پست کردن همزمان چند عکس در اینستاگرام
محمودآباد آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از dexerto، ممکن است با یک استوری یا پست اینستاگرام مواجه شده باشید که چندین عکس را شامل می‌شود، اما خودتان نمی‌توانید این کار را چگونه این کار را انجام دهید. به اشتراک گذاری چندین تصویر در اینستاگرام در یک پست یک راه عالی برای صرفه جویی در زمان است. این فرآیند همچنین تعامل را افزایش می‌دهد، زیرا به صورت مختصر و مفید ارائه می‌شود.

در این گزارش با روش استوری و پست کردن چندین عکس در اینستاگرام آشنا شوید.

محمودآباد آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از dexerto، ممکن است با یک استوری یا پست اینستاگرام مواجه شده باشید که چندین عکس را شامل می‌شود، اما خودتان نمی‌توانید این کار را چگونه این کار را انجام دهید. به اشتراک گذاری چندین تصویر در اینستاگرام در یک پست یک راه عالی برای صرفه جویی در زمان است. این فرآیند همچنین تعامل را افزایش می‌دهد، زیرا به صورت مختصر و مفید ارائه می‌شود.

در این گزارش، دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه ارسال چندین تصویر در استوری اینستاگرام و همچنین یک پست معمولی در تایم لاین را به شما ارائه می‌دهیم.

دو راه برای اضافه کردن چند عکس به استوری شما وجود دارد. در مرحله اول روی نماد دوربین ضربه بزنید تا Stories خود را باز کنید. روی نماد عکس در پایین صفحه ضربه بزنید. در بالای گالری عکس خود، نمادی که خواهید دید که نشان دهنده چند عکس هستند. روی آن ضربه بزنید. عکس‌هایی را که می‌خواهید اضافه کنید، به ترتیبی که می‌خواهید نمایش داده شوند، انتخاب کنید. در سمت راست پایین صفحه، روی next ضربه بزنید.

در روش دومی می‌توانید با استفاده از استیکر‌ها چندین عکس را به استوری اینستاگرام اضافه کنید روش فوق تا ۱۰ داستان جداگانه ایجاد می‌کند که تصاویر انتخابی شما را نشان می‌دهد.

برای اساتفاده از آن روی نماد دوربین ضربه بزنید تا Stories خود را باز کنید. برای افزودن یک عکس اصلی به استوری خود، روی نماد عکس ضربه بزنید. در بالای صفحه، روی نماد برچسب ضربه بزنید. به پایین صفحه بروید کنید تا برچسب عکس را ببینید. روی آن ضربه بزنید و عکس دوم را به صفحه اصلی اضافه کنید. این کار را تا زمانی که تمام عکس‌های مورد نظر خود را اضافه کردید، تکرار کنید. در اینجا می‌توانید عکس‌های خود را به اطراف بکشید تا موقعیت آن‌ها را تغییر دهید، و برای کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کردن آن‌ها نیز از انگشتان خود استفاده کنید.

راه حل دیگر دیگر دانلود برنامه «Layout from Instagram» است که به شما امکان می‌دهد یک کلاژ عکس ایجاد کنید که باعث می‌شود چندین عکس به عنوان یک عکس عمل کنند.

اضافه کردن چندین عکس در پست اینستاگرام

اشتراک گذاری چندین عکس در یک پست اینستاگرام باعث افزایش تعامل می‌شود. خوشبختانه، این مورد از اشتراک گذاری چندین تصویر در داخل استوری اینستاگرام هم ساده‌تر است. اینستاگرام را باز کنید و روی + در پایین صفحه ضربه بزنید تا یک پست جدید ایجاد کنید. روی نماد چند عکس در بالای صفحه ضربه بزنید. عکس‌هایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید (حداکثر ده مورد) انتخاب کنید. پس از اتمام انتخاب، روی Next ضربه بزنید.

در صفحه بعدی، برنامه به شما امکان می‌دهد فیلتر‌ها را اضافه کنید و هر عکس را به صورت جداگانه ویرایش کنید. روی Next ضربه بزنیدو اکنون برنامه به شما این امکان را می‌دهد که کپشن خود را تایپ کنید، هشتگ اضافه کنید، حساب‌ها را تگ کنید و موقعیت مکانی خود را مشخص کنید.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان مازندران