افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳۵ میلیارد در محمودآباد
افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳۵ میلیارد در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد از افتتاح و کلنگ زنی 118 پروژه با اعتباری بالغ بر 635 میلیارد به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین همزمان با آغاز هفته دولت نشست خبری روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق معاونین فرمانداری و مدیران ادارات و با حضور کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه شامگاه روز پنج شنبه ۲ شهریور در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: امسال به همت ادارات دولتی و با مشارکت بخش خصوصی همزمان با هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۳۵ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان در حوزه بهداشت و درمان ، گردشگری ، صنعت و معدن و راه و شهرسازی و دهیاری ها و بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی و شهرداری ها و بخشداریهای مرکزی و سرخ رود ، خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اضافه کرد : امسال در طول هفته دولت ۸۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان افتتاح و کلنگ احداث ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان به زمین زده خواهد شد.
وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال ۳ پروژه بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد و ۷۸ پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر ۲۴۱ میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین