استخر مجتمع نفت محمودآباد برای استفاده بانوان اختصاص یافت
استخر مجتمع نفت محمودآباد برای استفاده بانوان اختصاص یافت
محمودآباد آنلاین: استاندار مازندران تخریب استخر مجتمع نفت محمودآباد را که در حریم ۶۰ متری دریا قرار دارد منتفی اعلام کرد و گفت که این استخر برای استفاده بانوان از دریا اختصاص یافته و به همین منظور هم برای استفاده عمومی آماده سازی می‌شود.

سید محمودحسینی پور روز جمعه در بازدیدی که به همراه رییس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و نماینده ویژه رییس جمهور در مبارزه با فساد از روند عقب نشینی مجتمع شرکت نفت محمودآباد از حریم ۶۰ متری ساحل داشت ، در گفت و گو با خبرنگاران افزود که برای ساخت استخر این مجتمع هزینه زیادی صرف شده و لازم است با استفاده بهینه از آن از بیت المال محافظت کرد.

وی توضیح داد : مجتمع نفت یک مجموعه تفریحی مهم در مازندران است و برای این که مردم امسال طعم شیرینی آزادسازی ساحل را بچشند ، مقرر شد با همکاری این مجموعه امکانات تفریحی آن در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

حسینی پور با بیان این که استفاده از امکانات مجموعه نفت برای مردم محلی به یک حسرت تاریخی تبدیل شده بود ، گفت : امسال در ایام نوروز همه مردم می توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

استاندار مازندران همچنین گفت که رستوران مجتمع تفریحی نفت محمودآباد نیز مانند استخر پس از آماده سازی در اختیار عموم مردم  قرار می گیرد تا طعم آزادسازی سواحل را بچشند.

وی افزود : به دلیل اینکه برای ساخت  استخر مجموعه نفت  هزینه زیادی انجام شده است مقرر گردید به جای تخریب، این استخر پس از آماده سازی در اختیار بانوان قرار بگیرد.

مجتمع تفریحی نفت محمودآباد متعلق به وزارت نفت است. این مجموعه که از بزرگ ترین و شیک ترین مراکز تفریحی – اقامتی دولتی مازندران به شمار می رود پس از صدور دستور رییس جمهوری برای عقب نشینی از حریم ۶۰ متری دریا مشمول این دستور شد و بلافاصله هم کار عقب نشینی را شروع کرد.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : ایرنا