آغاز بکار نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در مازندران / گزارش تصویری
آغاز بکار نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در مازندران / گزارش تصویری
محمودآباد آنلاین : همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی و طی همایشی با حضور کلیه فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و رسانه و خبرنگاران ، نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران رسماً فعالیت خود را در مازندران آغاز کرد.

همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همت نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در مازندران با حضور احمد توکلی فرماندار شهرستان نور ، محمد جعفر ایرانی از فعالان حوزه حقوق رسانه و ذات الله زارعی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران و مدیران ادارات و مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن پیامبر اعظم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.

خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: در دیداری که با معاون اول رئیس جمهور و سخنگوی دولت و وزیر ارتباطات داشتیم اعلام کردیم جای روابط عمومی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سالهای قبل هم حوزه روابط عمومی جزعی از سه بخش معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بود و جدایی از وزارت ارشاد بین رسانه و روابط عمومی شکاف ایجاد کرده است.

وی افزود : نهاد انجمن روابط عمومی ایران اولین و تنها نهاد مدنی رسمی بعد از جنگ در ایران است و معتبرترین سازمان مردم نهاد در بین ۸۰ هزار سمن فعال در کشور بشمار می رود.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت: رسانه ها به عنوان مدعی العموم همراه و همگام با روابط عمومی ها هستند و انتظار می رود در دولت سیزدهم به جایگاه مهم واساسی روابط عمومی ها و نقش بسزایی که می توانند ایفا نمایند اهتمام و حمایت جدی تری صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم ذات الله زارعی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی و تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته کرامت و ولادت حضرت معصومه (ع) گفت: جایگاه زن در نظام اسلامی و شیعه ویژه است.

وی گفت : در حوزه روابط عمومی سه نگاه وجود دارد که نگاه اول سطحی و در حد گرامیداشت مناسبت هاست و  در نگاه دوم آگاهی بخشی به جامعه هدف اولویت این نهاد است و در نگاه سوم که جامع تر است جنس روابط عمومی از جنس هنر است و مهم ترین هنر این روابط عمومی هنر مردم داری که پیچیده ترین و سخت ترین نوع هنر است می باشد.

وی افزود: روابط عمومی جایگاه اش دو سویه است و انتظار می رود ارتباطات سازمان با مردم را باید در فضای تعاملی ایجاد کند. در این روابط عمومی باید خواسته و انتظارات و مشکلات مردم به گوش مسئولین برسد و از طرفی برنامه ها و دستاوردها و خدمات سازمان هم به سمع نظر مردم برسد.

در این مراسم ز سوی انجمن روابط‌ عمومی ایران، سید علی حسینی مدیر روابط عمومی شهرداری نور به عنوان نماینده انجمن روابط عمومی ایران در استان مازندران به مدت دو سال منصوب گردید.

در این همایش باشکوه برخی هنرمندان مطرح شهرستان نور و استان مازندران از جمله (فرج ا… خانپور، سیامک صالحی و کاظم خجیر)، به اجرای برنامه هنری پرداختند و در بخش پایانی این همایش از تنی چند از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین