پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در محمودآباد
پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمب 20 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده گفت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی بالاخص دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و با تعامل شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن، اتاق اصناف در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

خسروی از پلمب ۲۰ واحدصنفی متخلف در این شهرستان به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده خبر داد.

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی تصریح کرد : بخش گسترده ای از این واحدهای صنفی پلمپ شده فعال در حوزه املاک بودند که برابر قانون و بنا به دستور دادستان به علت جابجایی پروانه صادره که با کدپستی محل دایر شده مطابقت نداشته است وفق قانون پلمپ شده اند.

رئیس پلیس محمودآباد خاطر نشان شد ؛ برابر مصوبه شورای تامین نظارت ها بر فعالیت مشاورین املاک تشدید پیدا کرده و انتظار میرود کلیه فعالان این صنف ضمن تمکین از قانون نسبت اخذ مجوز و یا هماهنگی با پلیس بابت جابجایی مکان مجوز اقدام نمایند و در غیر این صورت برابر دستور دادستانی نسبت به پلمپ آن واحدها اقدام خواهد گردید و این دسته از پلمپ ها نیاز به درج اخطار ده روز نیز ندارد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین