اجرای ۲۶ عنوان برنامه شاخص به مناسبت دهه بسیج سازندگی در محمودآباد
اجرای ۲۶ عنوان برنامه شاخص به مناسبت دهه بسیج سازندگی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد در نشست خبری با خبرنگاران به‌مناسبت دهه بسیج سازندگی اظهار داشت: رزمایش جهادگران فاطمی روز دوشنبه 18 اردیبهشت با حضور گروه‌های جهادی فعال بردار و خواهر، گروه‌های جهادی اقشار و بسیجیان شهرستان در سالن 9 دی سپاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای ما اگر رنگ و بوی فاطمی بگیرید قطعا به سمت مردم خواهد بود، تصریح کرد: از مهمترین و شاخص‌ترین برنامه در دهه بسیج سازندگی افتتاح ۵ خانه محروم در محمودآباد است.
فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی در این شهرستان طی یکسال گذشته کلنگ‌زنی شد، افزود: سهم محمودآباد ساخت ۴۰ خانه محروم است که ما تاکنون ۱۶ مورد را افتتاح کردیم و این جهاد ادامه دارد.
سرهنگ ابراهیم‌نژاد از اجرای ۲۶ عنوان برنامه شاخص در دهه بسیج سازندگی خبر داد و گفت: روستای اسکنده، بائوده، زنگی کلا هرازپی، عبدالله‌آباد و آزدمون روستاهایی هستند که در آن خانه محروم افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سیارکلا، تلیکسر و عبدالله‌آباد نیز از جمله روستاهایی است که کلنگ‌زنی گلزار شهدا را در برنامه داریم، بیان کرد: در شرایط فعلی کشور جهادگران به فکر مردم بوده و دنبال ایجاد حس کمک و خدمت هستند، ذات بسیج خدمت به مردم است.
فرمانده سپاه محمودآباد ویزیت رایگان با حضور متخصصان پزشک با همت جامعه بسیج پزشکی، اعزام مهندسین عمران جهادی به روستاها به‌صورت رایگان، بسیج حقوقدانان مشاوره رایگان در مساجد، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با همت حوزه خواهران،
برگزاری رزمایش صبحگاه مشترک با رمز یا فاطمه الزهرا، تجلیل از جهادگران برتر، برپایی میز خدمت با محوریت بسیج کارمندی، بازدید و افتتاح کارآفرینی مثل گلخانه قارچ خیاطی از دیگر برنامه‌های شاخص خواهد بود.
سرهنگ ابراهیم‌نژاد در خصوص ارائه تسهیلات در شهرستان خاطرنشان کرد: وام ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان به عموم مردم و بسیجیان در سال ۱۴۰۱ تخصیص یافت تا بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال قدمی برداریم.
وی یادآور شد: ۴۱ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در این ۱۰ روز فعالیت می‌کنند و همچنین بسته معیشتی برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و نوزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه محمودآباد در پایان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده سرباز جهادگر شهرستان نیز ار جمله برنامه‌های دهه بسیج سازندگی است، گفت: ترویج فرهنگ کمک مهم است و جهادگران راهشان ادامه دارد.-

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین