علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در این آئین بیان داشت: انتخاب مدیران و کارکنان نمونه ادارات دال بر تفاوت فاحش و معنادار میان همکاران نیست.
او با اشاره به قرار گیری در سال پایانی دولت فعلی، خدمت به مردم را عبادت دانست و تاکید کرد: کارکنان نباید در انجام خدمات مضاعف نسبت به اوایل دوران خدمت خود دچار لغزش شوند و نباید به افق ۱۴۰۰چشم داشته باشند.
شریعت خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها نسبت به عملکرد کارکنانشان توجه جدی داشته باشند.
وی عنوان کرد: اگر اشتیاق سازمانی و مالکیت روانی در محیط کار وجود داشته باشد، کارکنان می توانند با تقویت بهداشت روان خود خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در ادامه با اشاره بر کمبود منابع و نیروی انسانی ذکر کرد: عنصر نیروی انسانی حساس ترین و کلیدی ترین نقش را در خدمت به مردم ایفا می کند.
رقیه صفری افزود: رمز موفقیت هر سازمان تعامل خوب با همکاران و بخشهای اجرایی و تکریم ارباب رجوع است.
محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد و دبیر برگزاری این آئین، ارزیابی و ملاک انتخابها را بر اساس شایستگی و عملکرد مثبت کارمندان در دستگاههای خود و رضایتمندی مسئول آن دستگاه برشمرد و افزود: تکریم ارباب رجوع، گزارشدهی به هنگام، رعایت انضباط کاری، در نظر گرفتن سلسله مراتب اداری و پیشبرد اهداف سازمان از ملاکهای گزینش و انتخاب و کارمندان نمونه بوده است.
لازم به ذکر است در این آئین از زحمات ۷۲ کارمند نمونه و همچنین از خدمات و تلاشهای ۳ مدیر نمونه شهرستان نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
- نویسنده : امیرعباس رضاپور
- منبع خبر : محمودآباد آنلاین