ملاقات ۲۱۳۲ نفر از شهروندان محمودآبادی با نماینده مجلس
ملاقات ۲۱۳۲ نفر از شهروندان محمودآبادی با نماینده مجلس
محمودآباد آنلاین: چاری رئیس دفترارتباط مردمی نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از 16 خرداد 1399 لغایت 2 دی ماه سالجاری 2132 نفر از شهروندان با ولی الله فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی طی 58 هفته دیدار داشتند.

روح الله چاری رئیس دفترارتباط مردمی نماینده مردم محمودآباد ظهر امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: همواره برنامه ملاقات مردمی نماینده مردم شریف محمودآباد در خانه ملّت در روزهای پنج شنبه در شهر محمودآباد و بخش سرخ رود و روستای کلوده برگزار گردد تا دسترسی آسان تری برای مردم داشته باشند.

وی گفت: ۶۰% برنامه ملاقات مردمی در مجتمع فرهنگی غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۳۰% در مهدیه شهر سرخ رود و ۱۰ درصد در روستای کلوده برگزار شده است.

وی افزود: شیوع ویروس منحوس کرونا مانع از برنامه ریزی دقیق تر به منظور حضور بیشتر در بین مردم شده و ابتلاء سه بار نماینده مجلس به ویروس کرونا به علت برگزاری همین دیدارهای مردمی بوده و در راستای پیگیری مشکلات موردی شهروندان ۷۰۸ مکاتبه اداری صورت گرفته است.

رئیس دفترارتباط مردمی نماینده مردم محمودآباد تصریح کرد: درخواست تسهیلات بانکی ، درخواست اشتغال ، درخواست انشعاب های برق و آب و گاز ، تغییر کاربری و الحاق به بافت طرح هادی روستا و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تحقق رفع موانع تولید و مشکلات موردی در ادارات خاص در برخی ادارات دولتی از مهمترین درخواست های شهروندان در مراجعه و دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است.

روح الله چاری با اشاره به اینکه برنامه ملاقات مردمی فقط به دیدارهای روز پنج شنبه در دفاتر ارتباط مردمی خلاصه نشده گفت: در طی دو سال گذشته  ۴۹ دیدار و بازدید در روستاها با همراهی مدیران دستگاههای اجرایی در روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود برگزار شده و در ۱۲ روستا مشکلات خاص روستاها به صورت اختصاصی با حضور ولی الله فرزانه خادم مردم در خانه ملت پیگیری شد.

وی رفع مشکلات شهروندان محمودآبادی در قالب برنامه محله محوری را از دیگر رویکرد های دفتر ارتباط مردمی سعید فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی برشمرد و افزود: برنامه شورا محوری با همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و معاونین فرماندار در مناطق آهومحله ، تلیکسر ، آباد محله و حاجی باغ برگزار گردید تا از فرصتی برای حضور نماینده مردم در بین شهروندان به منظور رفع مشکلاتشان بهره مند باشیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین