کشف مزرعه بیت کوین در محمودآباد به ارزش ۱۷ میلیارد ریال
کشف مزرعه بیت کوین در محمودآباد به ارزش ۱۷ میلیارد ریال
محمودآباد آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف تجهیزات مزرعه تولید ارز دیجیتال به ارزش ۱۷ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.

سرهنگ حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی از شناسایی محل استفاده از دستگاه‌های ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از محل، ۱۸ دستگاه ماینر، ۲ دستگاه تثبیت کننده برق و ۲ دستگاه خنک کننده و ۱۲ عدد لوازم مورد نیاز از جمله کیس و مانیتور کامپیوتر را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ارزش دستگاه ماینر و دیگر تجهیزات کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را ۱۷ میلیارد ریال بیان داشت و گفت: ماموران انتظامی در این اقدام یک متهم که از ساکنان غیر بومی استان بوده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

 

سرهنگ حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده و شهروندان در صورت اطلاع از موارد مشابه، موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین